Dette er kun et skryteinnlegg! Og ja, jeg er stolt :)

"Gratulerer! Dit billede med en fisker i silhuet ved India-havet har vundet andenpladsen i National Geographics konkurrence om månedens blinkskudd." sto det i en mail jeg fikk fra en svensk dame i National Geographic.


Dette er veldig stort for en ivrig amatørfotograf! Jeg ble innvendig rørt. I neste utgave av National Geographic.

I National Geographic, nr 6. vil man kunne se dette bildet:
5/10/2012 08:51:17 pm

Gratulerer så mye! =) Veldig fint bilde!

Reply
øyvind
5/10/2012 11:41:07 pm

Sykt kult! Gratulerer så mye!! Gøy med så positiv tilbakemelding fra noen så seiriøse folk!

Reply
Kjell
5/12/2012 10:25:49 pm

Kjempebilde. Selv om jeg har sagt det allerede, - synes det er blinkskudd!

Reply
Asbjørn
5/12/2012 10:41:22 pm

Jøss, gratulerer!!!

Reply
JørgenS
5/13/2012 08:35:24 pm

WOW!!! RESPEKT!

Reply
Tante Elisabeth
6/1/2012 07:40:18 am

Jeg gratulerer deg med det flotte bildet og at du vant premie i National Geographi? Topp. Og jer synes jo det er topp at søstera mi. Altså fin mamma har en sønn som er så glad i å ta bilder. Jeg er blitt "mye mobbet " ikke minst av Mamman din for " nå kommer Elisabeth med apparatet " men bare ler av det i dag. jeg har jo aldri drevet så langt som deg, men har alltid ønsket å kunne male, og da "hjelper" det å ta bilder?Bildet ditt var fantastisk flott. Håper du lager en bildekveld fra Afrika,som "voksen" tante kan få komme på . Ønsker deg og pappa gode dager videre og god tiur hjem .Gode tanker fra foto tanken.

Reply



Leave a Reply.