Vi har badet i dag. Det var morro helt til vi kom hjem. Da syntes jeg det ikke var så veldig morro lenger. Bildet forklarer hvorfor.
Jeg har aldri fått dreisen på det å smøre seg nok og mange nok ganger. Navelen er sykt solbrent.
Sorry, mamma! Veit at du har sagt noe om detta før...
En annen ting... jeg liker egentlig ikke å sole meg. Er så kjedelig å ligge der å ikke gjøre noe. I dag leste jeg - lå altså på ryggen og  brukte begge henda for å holde boka oppe. Det resulterte i at ansiktet skygga og ikke ble solbrent, men at det svir sykt i armhulen i kveld. 
Og jeg glømte å smøre ryggen.

Møkka sol! (neeeida, jeg liker varmen og sola!)
Jeg skal nå psyke meg opp med en uke fullt av flass...
Jolle
2/18/2012 07:09:36 am

Ikkje personlig, men HAHA (eg ler bare fordi eg har vert der sjøl..)

Reply



Leave a Reply.