Det å ha en blogg er mye lettere og kanskje i mitt tilfelle mer relevant hvis man bor ute i den store (lille) verdenen. Etter at jeg avslutta praksisen min i Kenya og kom til Norge har det ikke skjedd så mye som er av stor betydning.

Vell, det er ikke helt sant. Det har skjedd en veldig stor ting. Nei, jeg skal ikke bli pappa, men jeg har blitt forlova! Kari sa ja da jeg spurte om a ville bli kona mi. Veldig koselig! :)

Ellers var det godt å komme hjem til Norge. Jeg hadde noen fantastiske måneder i Kenya hvor min faglige kompetanse ble utfordret. Men, jeg sitter igjen med å føle at min persolighet ble mest utsatt for utfordringer. Det å møte mennesker i en totalt annen livssituasjon og et land fylt av enorme politiske problemer gjør noe med en kar fra Noreg. 
Og ja, Øst Afrika har fått en større plass i hjertet mitt - sju år kan jeg skryte av å ha vært der! :)

Videre veit jeg ikke om denne bloggen kommer til å være veldig produktiv. Kanskje kommer det noen bilder, minner og andre ting jeg ønsker å få oppmerksomhet rundt eller dele med "vera".



Leave a Reply.